4.25

Närhälsan Torslanda vårdcentral, Torslanda

Nordhagsvägen 2 A, 423 34, Torslanda

Närhälsan Torslanda vårdcentral, Torslanda

4.25
Välkommen till Närhälsan Torslanda vårdcentral och Torslanda BVC. Vi erbjuder alla delar i primärvårdsuppdraget. Vi erbjuder läkarkontakter. Därutöver finns sjuksköterskor med specialkompetens inom astma-KOL, diabetes, blodtrycksmottagning och demens. Enheten har psykologer och kurator samt tillgång till sjukgymnastik. Skelett- och lungröntgen utförs på Unilabs röntgen på Hisingen. Vi har en stor och välbemannad BVC med barnsjuksköterskor, barnläkare och barnpsykolog. I nära samarbete med BVC har vi mödravårdscentral och ungdomsmottagning. Vårdcentralschef Marie Berg marie.l.berg@vgregion.se Tfn: 031-747 86 47.

Informationen uppdaterades 07:01 - 8 jul, 2021

4.25 / 5

28 sep, 2020 Dejana Z. skrev:

Otroligt nöjd med min läkare Puriya Orandi. Rekommenderas till alla som vill ha en professionell, lyhörd och omtänksam läkare !!

7 sep, 2020 Jasminka K. skrev:

Tack Dr. David för din vänlighet, bästa undersökning. Du är kunnig, proffsig och noggrann.

19 dec, 2019 Mia G. skrev:

19 aug, 2019 Bengt S. skrev:

Ingen väntetid på att träffa läkare, effektiva rutiner på provtagning. Snabb uppföljning efter att labb resultaten var klara. 👍 Medicinering påbörjad på dag 5, räknat från då jag kontaktat vårdcentralen. Helnöjd med servicen. Obs, detta var under semestertiden !!!

20 apr, 2018 Mikkel skrev:

Jag är väldigt nöjd med Närhälsan i Torslanda! Trevligt bemötande, mycket kompetent och effektiv personal som inte lämnar något åt slumpen.