Öppet, idag till 17:00

Närhälsan Kärra vårdcentral, Hisings Kärra

Lillekärr Södra 51, 425 31, Hisings Kärra

Närhälsan Kärra vårdcentral, Hisings Kärra

På Kärra vårdcentral tar vi emot människor i alla åldrar. Vi erbjuder dig ett gott bemötande och ett professionellt omhändertagande. Förutom distriktsläkare har vi tillgång till reumatolog. Vi samarbetar med Kungälvs sjukhus vad gäller övrig specialistvård. Vi har specialmottagningar för livsstilsfrågor, kost, depression, ångest, astma,KOL, hjärtsvikt, högt blodtryck, demens, diabetes och inkontinens. Vi erbjuder medicinsk rådgivning, små kirurgiska ingrepp, vaccinationer, samtal, kostrådgivning, intyg och hälsoundersökningar. Vi erbjuder kontakt med kurator, sjukgymnast och psykolog. På vårdcentralen finns barnavårdcentral, barnmorskemottagning och träningslokal för sjukgymnastik. Vi har ett hälsorum där du bl a kan mäta ditt blodtryck och inhämta info om olika hälsoaktiviteter. Verksamhetschef Annika Boij tel 0700-823755. Vi har öppet 8-17 måndag till fredag. På HISINGSAKUTEN tar vi hand om dig som behöver omedelbar hjälp kvällar och helger. Virvelvindsgatan 8A, öppet 17-22 mån- fre, lör-sön 10-16.

Informationen uppdaterades 07:01 - 29 jul, 2021

Drop-in-tider