4.5

Närhälsan Sannegården vårdcentral, Göteborg

Vintergatan 1A, 417 58, Göteborg

Närhälsan Sannegården vårdcentral, Göteborg

4.5
På Närhälsan Sannegården erbjuder vi vård av hög kvalitet, kontinuitet, god tillgänglighet och fast vårdkontakt. Våra öppettider måndag - fredag kl 08 00 - 17 00. Vi har bokade besök och du når oss lättas via telefon. Du kan ringa till oss eller beställa telefontid med sköterska via vår hemsida. Detta är för att undvika långa väntetider på mottagningen. Observera att laboratoriet är stängt mellan 11 30 och 13 00. Vi har specialister i allmänmedicin, ST-läkare under utbildning, distriktssköterskor, specialistutbildade sjuksköterskor för astma-kol, diabetes, hjärta-kärl och övervikt, psykologer och medicinska sekreterare. Vi har barnavårdscentral i samma byggnad med nära samarbete med vårdcentralen. Det finns även en Familjecentral i huset.

Informationen uppdaterades 17:01 - 23 jul, 2021

4.5 / 5

2 okt, 2020 Daniella L. skrev:

Läkare Christodoulos Georgiou är den bästa läkaren jag har träffat. Han är grym.

1 okt, 2020 marguerithe g. skrev:

Mycket nöjd med denna närhälsan!

30 jul, 2018 Jari skrev:

Är besviken på möjligheter att sitta, när man kommer innan mottagningen öppnar, enligt närhälsan är det förbjudet att ställa ut stolar i trapphuset, p.g.a. brand. Istället så trängs ibland upp till 25 personer på samma våningsplan, människor som har svårt att stå, blir tvungen att sitta på golvet, eller trapporna. Det anser jag inte vara människovärdigt. Att få träffa sin läkare är i det närmaste omöjligt om du inte bokar1-2 månader i förväg.

5 apr, 2018 Britt skrev:

27 apr, 2017 Lotta skrev:

Träffade en mkt omtänksam läk dr Edan Abed, som jag kände stort förtroende för