4.25
Öppet måndag från 08:00

Gynekologimottagning Angered, Angered

Halmtorget 1, 424 65, Angered

Gynekologimottagning Angered, Angered

Vi har planerad mottagning, konsultationsverksamhet och dagkirurgi. På mottagningen utreder vi alla inom gynekologin förekommande sjukdomar, och behandlar de flesta. Vi handlägger också aborter. De operationer vi gör är bland annat koniseringar, hysteroscopier, skrapningar, aborter, inkontinensoperationer och mindre framfallsoperationer. Vi har inga vårdplatser och behandlar därför inte patienter som behöver stanna över natten. Barnmorskorna har daglig telefonrådgivning. De har också mottagning för egna patienter med cellförändringar, framfall, inkontinensproblem mm. De sköter operationsförberedelser och omvårdnadsarbete kring bland annat medicinska aborter.

Informationen uppdaterades 16:06 - 19 apr, 2021

4.25 / 5

10 dec, 2017 Ilham skrev:

Gynekolog Hala Mycket nöjd,Rekommenderas varmt

1 nov, 2017 Natalia skrev:

Jag genomgick en konisering och blev bemött av underbar personal. Läkaren Hala Younes var oerhört kompetent, varm och trevlig! Även undersköterskorna Helene och Anna var rara. De gjorde min upplevelse så bra som den kan bli!

19 jan, 2017 Susanne skrev:

Min läkare på min vårdcentral remitterade mig till gynekolog. Blev glad att få en tid inom ett fåtal veckor, men när jag infann mig blev jag snopen. Det visade det sig att jag fått tid med en barnmorska som frågade allt möjligt ang min remiss och journal, lite ifrågasättande ang. min läkares remiss och förslag till bhandling. Sedan var jag tvungen att boka en ny tid för att få träffa gynekologen. Kände mig lurad. Jag tycker att ni borde ta emot direkt till gynekolog vid remiss eller åtminstone samordna besöken på samma dag om man måste träffa barnmorska också. Om ni vill ha svar på frågor kan ni skicka ett formulär till patienten och om min läkare är fel ute så är det väl inte så att en barnmorska ska påpeka det för mig utan bättre att gynekologen ger sin expertis till min läkare efter besöket. Jag ber er respekttera att ett läkarbesök är omständligt för människor som måste ta ledigt och har resväg, Bra om ni kan undvika extra besök så långt det går.

27 jan, 2016 ELEONORA skrev:

Grymt duktig gyn (Hala)

28 nov, 2015 Anna skrev:

Jätte nöjd ! Rekommenderas, blev varmt mottagen.

Besökstider