Capio Vårdcentral Gårda, Gårda

Om Capio Vårdcentral Gårda, Gårda

Vi arbetar för en god Vård med hög tillgänglighet.Vi har en trivsam miljö där du som patient ska känna dig välkommen.
Vi är specialistläkare i allmänmedicin, distrikssköterska, BVC-sköterska mottagningssköterskor, läkarsekreterare och undersköterskor som har en lång klinisk erfarenhet. Vi arbetar tillsammans för att ge dig ett professionellt omhändertagande.

Lista dig hos Capio Vårdcentral Gårda, Gårda

Anders Personsgatan 12, 416 64, Göteborg - visa på karta

Capio Vårdcentral Gårda, Gårda

3,2

17:40 - 24 dec, 2018 skrev:

Sedan min gamla doktor flyttad till carlanderska och ej tog emot patienter där så har jag fått en ny doktor... nu vet jag att denna ”fantastiska” doktor som hela tiden talat om hur bra allt ser ut har i självs verket låtit bli att ta hand om en diabetes jag uppenbarligen haft en längre tid, samt ej gjort enteckningar på besök. Jag känner mig lurad. Min doktor på Gårda idag är fantastisk. Han har varit hård med min kosthållning, och alkoholvanor men han har räddat mig från svårare komplikationer från min diabetes... jag rekommenderar Capio Gårda från hela mitt hjärta!

21:01 - 18 apr, 2018

2,0