4.35
Öppet, idag till 17:00

Frösö hälsocentral

Önevägen 8,832 23 Frösön

Frösö hälsocentral

Hälsocentralen ligger vackert belägen på Frösö Strand cirka 3 km från centrala Östersund. I samma hus inryms även Apoteket, och Folktandvården.

Informationen uppdaterades 16:02 - 21 okt, 2020

Logga - Kry

4.35 / 5

9 sep, 2020 Jan W. skrev:

Hur fungerar eran kontakt per telefon. Startade att ringa kl. 13.20. Satt i väntekö. var nr 6. Efter 10 min. var jag nr 1. efter 10 min. var jag nr 4. efter 10 minuter var jag nr 1. klockan 14.00 klippte det av. Jag behövde en läkartid. Måste förnya blodtrycks medicin och en allmän undersökning. Nyinflyttad på Frösön. Var i går till eder reception för att söka läkartid. Gick inte. Måste ringa. Då ser ni hur det blev. Kan hon inte skicka internt ett meddelande om mina behov om vad jag önskar. Skall man 80-årig gubbe bli så behandlad. Nu han man förstås söka någon annan stanns, men jag är ny så jag vet inte när jag är ny. vill veta om ni kan ta i mot mig annan får jag söka annan ställe.

7 dec, 2018 Gun-Marie Olsson skrev:

Hälsa dr Monica från mig. Hon tog tag i mitt problem o slickade mig på akuten för vidare utredning, stort tack ❣️

10 okt, 2018 Ulf R. skrev:

Jättebra HC

31 maj, 2018 Marianne skrev:

Bra bemötande och vård. Uppföljning och kontakter fungerar alldeles utmärkt. Man behöver inte sitta och vänta i korridorerna. Mao bättre än tidigare.

13 nov, 2017 Hans skrev:

HC fungerar alldeles utmärkt för mina behov.