Frösö hälsocentral

Om Frösö hälsocentral

Hälsocentralen ligger vackert belägen på Frösö Strand cirka 3 km från centrala Östersund. I samma hus inryms även Apoteket, och Folktandvården.

Lista dig hos Frösö hälsocentral

Önevägen 8,832 23 Frösön - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Fredag 08:15 - 09:30 Lättakut

Frösö hälsocentral

4,9

11:29 - 07 dec, 2018 skrev:

Hälsa dr Monica från mig. Hon tog tag i mitt problem o slickade mig på akuten för vidare utredning, stort tack ❣️

09:10 - 10 okt, 2018 skrev:

Jättebra HC

14:31 - 31 maj, 2018 skrev:

Bra bemötande och vård. Uppföljning och kontakter fungerar alldeles utmärkt. Man behöver inte sitta och vänta i korridorerna. Mao bättre än tidigare.

10:18 - 13 nov, 2017 skrev:

HC fungerar alldeles utmärkt för mina behov.