Vårdcentralen Strängnäs, Strängnäs

Om Vårdcentralen Strängnäs, Strängnäs

Vårdcentralen Strängnäs "Hela livets vårdcentral" är en centralt belägen komplett vårdcentral med hög kompetens och ett gott bemötande.$Vår personal har stor erfarenhet och kunskap om de olika medicinska behoven hos befolkningen. Vårdcentralen Strängnäs har drygt 14 000 listade personer och ingår i Hälsoval Sörmland. $Vårdcentralens verksamhet är heltäckande och vi arbetar med alla, från barn till äldre. Här finns drygt 70 anställda och flera specialistmottagningar, en familjecentral och specialiserad sjukvård i hemmet (SSIH).$ $Vi ser fram emot att bli din personliga vårdcentral!$ $Välkommen!

Lista dig hos Vårdcentralen Strängnäs, Strängnäs

Finningevägen 40, Strängnäs - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

Vårdcentralen Strängnäs, Strängnäs

18:00 - 03 apr, 2020 skrev:

Ett fantasktiskt och proffsikt bemötande med en kvinnlig läkare.

11:37 - 03 aug, 2019

22:57 - 17 okt, 2016 skrev:

Fantastiskt mottagande när jag kom akut med min dotter som hade gjort sig illa i knät.

4,2

14:59 - 07 sep, 2012