Vårdcentralen Strängnäs, Strängnäs

Om Vårdcentralen Strängnäs, Strängnäs

Vårdcentralen Strängnäs "Hela livets vårdcentral" är en centralt belägen komplett vårdcentral med hög kompetens och ett gott bemötande.Vår personal har stor erfarenhet och kunskap om de olika medicinska behoven hos befolkningen. Vårdcentralen Strängnäs har drygt 14 000 listade personer och ingår i Hälsoval Sörmland. Vårdcentralens verksamhet är heltäckande och vi arbetar med alla, från barn till äldre. Här finns drygt 70 anställda och flera specialistmottagningar, en familjecentral och specialiserad sjukvård i hemmet (SSIH). Vi ser fram emot att bli din personliga vårdcentral! Välkommen!

Lista dig hos Vårdcentralen Strängnäs, Strängnäs

0152 - 260 90 Växelnummer
Finningevägen 40 - visa på karta
  • Tisdag - Fredag 08:00 - 17:00
Husläkare / vårdcentral

Vårdcentralen Strängnäs, Strängnäs

4,2

22:57 - 17 okt, 2016 skrev:

Fantastiskt mottagande när jag kom akut med min dotter som hade gjort sig illa i knät.

4,2

14:59 - 07 sep, 2012