4.75
Öppet idag från 07:30

Vårdcentralen Strängnäs, Strängnäs

Finningevägen 40, Strängnäs

Vårdcentralen Strängnäs, Strängnäs

Vårdcentralen Strängnäs "Hela livets vårdcentral" är en centralt belägen komplett vårdcentral med hög kompetens och ett gott bemötande.
Vår personal har stor erfarenhet och kunskap om de olika medicinska behoven hos befolkningen. Vårdcentralen Strängnäs har drygt 14 000 listade personer och ingår i Hälsoval Sörmland.
Vårdcentralens verksamhet är heltäckande och vi arbetar med alla, från barn till äldre. Här finns drygt 70 anställda och flera specialistmottagningar, en familjecentral och specialiserad sjukvård i hemmet (SSIH).

Vi ser fram emot att bli din personliga vårdcentral!

Välkommen!

Informationen uppdaterades 08:02 - 22 okt, 2020

Logga - Kry

4.75 / 5

13 jun, 2020 Doris E. skrev:

Jag träffade en sjuksköterska som tog EKG på mig den 12/6 kl 9, Hon var kunnig ,proffsig jag fick stort förtroende för henne! Vet ej vad hon heter mörkt långt hår snygg tjej! Tack för hjälpen!

3 apr, 2020 Ulf J. skrev:

Ett fantasktiskt och proffsikt bemötande med en kvinnlig läkare.

3 aug, 2019 Kjell P. skrev:

17 okt, 2016 Christer skrev:

Fantastiskt mottagande när jag kom akut med min dotter som hade gjort sig illa i knät.

7 sep, 2012 frankie skrev: