Barn- och ungdomsmedicinsk mottagning Falun

Om Barn- och ungdomsmedicinsk mottagning Falun

Specialistmottagningen erbjuder specialistvård för framför allt barn och ungdomar med kroniska sjukdomar i åldern 0-17 år, boende i hela Dalarna.

Mottagningen är en länsmottagning där barn och ungdomar remitteras från våra länsdelsmottagningar.

Falu lasarett - visa på karta
Remiss eller egen vårdbegäran.
Allergologi, barn och ungdom, Kardiologi, barn och ungdom, Kirurgi, barn och ungdom, Klinisk fysiologi, barn och ungdom, Kuratorsverksamhet, Lekterapi, Medicin, barn och ungdom, Medicinsk njursjukvård, barn och ungdom, Neurologi, barn och ungdom, Onkologi, barn och ungdom

Barn- och ungdomsmedicinsk mottagning Falun

06:00 - 05 jun, 2013 skrev:

personal, alltid ett trevligt bemötande och jag tycker att min dotter får bra vård/uppföljning!