Öppet i morgon från 08:00

Arbetsterapin Husläkarna Falkenberg, Falkenberg

Skreavägen 15, Falkenberg

Arbetsterapin Husläkarna Falkenberg, Falkenberg

På arbetsterapin arbetar vi utifrån dina möjligheter att leva ett aktivt och självständigt liv. Vi kommer gemensamt fram till lämplig åtgärd utifrån dina behov och önskemål. Vi samarbetar vilket innebär att du har en aktiv roll gällande din rehabilitering. Alla besök (inklusive utprovning och lån av hjälpmedel) kostar 100 kronor och ingår i högkostnadsskyddet. Som arbetsterapeut kan jag hjälpa dig med: - Hjälpmedel - Bostadsanpassning och fallrisköversyn - Minnesutredning och bedömning vid minnessvårigheter - Handrehabilitering - Aktivitetsbedömning - Rehabcoaching

Informationen uppdaterades 09:34 - 16 feb, 2021