Vårdcentralen Slöinge, Slöinge

Om Vårdcentralen Slöinge, Slöinge

Din vårdcentral - För dig nära dig. Vår ambition är att vara ditt naturliga förstahandsval när du behöver hälso- och sjukvård. Här arbetar personalen i nära samarbete med dig. Vi har distriktssköterske- och läkarmottagning samt barnavårdscentral.

Vår barnavårdcentral erbjuder bl a föräldrastöd och föräldragrupper samt olyckfallskurs för småbarnsföräldrar. Vi har tobaksavvänjning, rehabteam, diabetes-, astma/KOL- och resevaccinationsmottagning. Vi arbetar med förebyggande hälsovård genom hälsosamtal och recept på fysisk aktivitet.

Vi har samarbete med Falkenbergs vårdcentral kring behandling hos sjukgymnast, arbetsterapeut, psykolog och kurator med KBT-inriktning.

Lista dig hos Vårdcentralen Slöinge, Slöinge

Björkgatan 3 B - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

Vårdcentralen Slöinge, Slöinge

19:09 - 12 okt, 2018 skrev:

Har haft denna vårdcentral i mer än 25 år och alltid lämnat den efter besök mycket nöjd.
Genom åren har personalen naturligtvis inte varit densamma, men gemensamt för alla har
varit det utmärkta betyg jag lämnat.
Tror det är svårt att hitta bättre vårdcentral!

21:38 - 13 maj, 2017