Vårdcentralen Vessigebro, Vessigebro

Om Vårdcentralen Vessigebro, Vessigebro

Den personliga vårdcentralen mitt i Falkenbergs kommun. Vi erbjuder läkar- och distriktssköterskemottagning samt provtagning. Vi har även barnavårdscentral, tobaksavvänjning, rehab- och demenssamordnare, diabetes-, astma-, hjärtsvikts- och resevaccinationsmottagning.

Vi kan erbjuda behandling hos sjukgymnast, arbetsterapeut, psykolog och kurator på Vårdcentralen Ullared och Vårdcentralen Falkenberg.

Du kan alltid kontakta oss via nätet. Logga in på www.1177.se för att förnya recept, få svar på frågor, boka tid, av- och omboka ditt besök och mycket mera.

Lista dig hos Vårdcentralen Vessigebro, Vessigebro

0346 - 571 00 Växelnummer