Vårdcentralen Ullared, Ullared

Om Vårdcentralen Ullared, Ullared

Vi arbetar för din hälsa och har specialistläkare inom allmänmedicin. Vår distriktssköterska har tidsbeställd mottagning och även mottagning för diabetes, astma/KOL, blodtryck, övervikt och rökning. Vi vaccinerar även inför utlandsresa.

På Barnavårdscentralen erbjuder vi föräldragrupper.

Vi har också sjukgymnast, arbetsterapeut, fotvård, kurator, psykolog samt barnmorskemottagning.

Vårdcentralen erbjuder säkra e-tjänster på 1177 Vårdguiden. Skaffa inloggning kostnadsfritt och Du kan förnya recept, beställa tid, av- och omboka Ditt besök, ställa frågor och mycket mera.

Lista dig hos Vårdcentralen Ullared, Ullared

Falkenbergsvägen 1, Falkenberg - visa på karta