Vårdcentralen Brinken, Motala

Om Vårdcentralen Brinken, Motala

Vår vårdcentral ligger vackert belägen på Brinkens höjder med utsikt över Motalaviken. Vi sätter patienten i centrum och prioriterar god tillgänglighet i telefonen och på våra mottagningar. Vi engagerar oss i hälsoförebyggande arbete och livsstilsfrågor för att våra patienter ska få stöd i att ha en hälsosam livsstil, som är grunden för ett aktivt liv och förebygger många sjukdomar.

Lista dig hos Vårdcentralen Brinken, Motala

Sveavägen 32, Motala - visa på karta

Vårdcentralen Brinken, Motala

20:04 - 05 feb, 2019 skrev:

Bästa vårdcentralen! Bästa läkarna!

12:53 - 05 feb, 2019 skrev:

Vill tacka en fantastisk läkare på vårdcentralen i Brinken, Fredrik Thoren. Den bästa i mammas 94-åriga liv.

3,8

12:18 - 22 dec, 2017 skrev:

Bemötandet av läkaren och inte minst svaret som skickades hem till mig fick inte bara mig att skratta och uppskatta att läkaren tog ut svängarna lite i sitt utlåtande. Önskar verkligen att hon fortsätter på den inslagna linjen. och att det sprider sig inom den normalt lite korrekt tråkiga vården.
Citat:
"I och med att Ni varit snäll i år så får ni följande goda nyheter i julklapp av mig:
Ni har ingen påvisad fraktur..." :)

Underbar formulering... Ett skratt förlänger som bekant livet. Tack Ozhein för ditt bidrag till ett längre liv...

07:34 - 10 feb, 2017

17:56 - 03 sep, 2014 skrev:

Alltid förstklassigt bemötande och väldigt fina, intresserade och omtänksamma läkare!