Sjukgymnastikteamet Vårdcentralen Bagaregatan Nyköping, Nyköping

Om Sjukgymnastikteamet Vårdcentralen Bagaregatan Nyköping, Nyköping

Vi hjälper dig med bl a led- och muskelbesvär, rehabilitetering efter skador och operationer, smärtlindring och utprovning av rollator. Vi erbjuder även knäskola, höftskola, vattengymnastik och avspänning i grupp. I vår träningslokal kan du träna på egen hand enligt program skräddarsytt just för dig. Självträning måndag, onsdag och fredag 10-12 Gäller 24/6 – 30/8.

Bagaregatan 3 D - visa på karta