Öppet måndag från 07:15

Vårdcentralen Bagaregatan Nyköping, Nyköping

Bagaregatan 3 D

Vårdcentralen Bagaregatan Nyköping, Nyköping

Nyköpings äldsta vårdcentral - vi finns centralt för dig. Vi kan erbjuda dig distriktsläkare, distriktssköterska, sjukgymnast, arbetsterapeut, kurator, psykolog och psykoterapeut. Vi har en populär BVC med distriktssköterskor specialiserade på barn. Vi har "drop in" för provtagning. Gå direkt till laboratoriet och ta en vit nummerlapp. Det måste finnas en beställning för provet. Vid provtagning för annan klinik är det viktigt att du har remissen med dig. Se mer information under laboratorium. Vår egna träningslokal ger möjlighet till sjukgymnastisk träning enligt individanpassade program.

Informationen uppdaterades 16:25 - 24 apr, 2020

Logga - Kry