Distriktsrehabiliteringen Emmaboda

Om Distriktsrehabiliteringen Emmaboda

Till oss kan du söka om du har besvär från rörelse och stödjeorganen (muskler, leder, skelett och nerver) men även neurologiska sjukdomar, sjukdomar från andningsorganen och stressrelaterade besvär. Sjukgymnaster/fysioterapeuter utför undersökning, bedömning och behandling. Du kan också besöka oss på vår digitala mottagning via video eller telefon. Tillsammans sätter vi mål och hjälper dig att hitta dina egna resurser. Vi utför individuellt anpassad behandling, gruppbehandling rådgivning samt utformar individuellt anpassad träning. Syftet med behandlingen är att kunna leva ett aktivt och självständigt liv med bästa möjliga livskvalitet.

Rådhusgatan 12, Emmaboda - visa på karta

Distriktsrehabiliteringen Emmaboda