Emmaboda hälsocentral

Om Emmaboda hälsocentral

Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett var i livet du befinner dig.

Hos oss hittar du en komplett läkarmottagning innehållande laboratorium, distriktssköterske-, sjuksköterske-, diabetes- och astmamottagning. Vi har även sjukskrivningskoordinator, äldresköterska, primärvårdspsykolog och medicinsk fotvård för diabetiker.

Välkommen till oss!

Verksamhetschef Carina Parai