4.5
Öppet måndag från 08:00

Edsbergs vårdcentral

Edsbergs Torg 1,SOLLENTUNA

Edsbergs vårdcentral

Edsbergs vårdcentral erbjuder dig: Tidsbokning: Ring mellan kl 08:00 - 17:00 på tel 08-557 681 40. Återbud: Kan lämnas dygnet runt på tel 08-557 681 40. Digitalt läkarbesök via länken till hemsidan. Hemsida: www.ptj.se/edsbergs-vardcentral/ Vårdcentralen kan även hjälpa dig med: * Rökavvänjning * Spirometri * Pricktest * Övervikt * Livsstilsfrågor * FYSS - motion på recept * Äldremottagning * Astma/KOLmottagning * Diabetesmottagning * Medicinsk fotvård * Vaccinationsmottagning (ej jul/nyår och vecka 26-33) * 24-timmars blodtrycksmätning På vårdcentralen finns också leg psykolog. När vårdcentralen är stängd var god ring 1177 Vårdguiden tel 08-1177 eller CityAkuten Närakut Sollentuna tel 08-586 210 00 Laboratorium: SYNLAB Medilab öppet 08:00-16:00 mån-tor, 08:00-14:00 fre.

Informationen uppdaterades 09:11 - 28 okt, 2020

Logga - Kry

4.5 / 5

28 dec, 2020 Filiz G. skrev:

Har tidigare bytt vårdcentraler men här stannar jag kvar! Duktiga och trevliga sköterskor och läkare. På labbet är dom väldigt duktiga på att ta blodprover (är svårt att hitta lämpliga blodådror på mig) Jättenöjd.

1 dec, 2020 Thomas F. skrev:

Fint bemötande och duktig läkare

19 nov, 2020 Jonas N. skrev:

Jag är helnöjd, tydliga besked, tydlig information, kort kötid, bra mottagning/provtagning och fantastiska läkare

3 sep, 2020 Eva J. skrev:

Idag är första gången jag besöker VC efter min förra husdoktor Undemann och jag får träffa en doktor Johan Welander. Jag är spänd och har så ont i mitt knä så tårarna kommer. Men vilket besök, vilken trevlig läkare, jag blev lugn för det är väldigt viktigt att få en ny husdoktor som man trivs med. Jag har varit med om alla möjliga här och det har inte varit kul förutom Undemann. Men för första gången efter henne känner jag mig lugn och detta efter det första besöket hos denna Johan. Tack för ett mycket trevlig bemötande! (Jag har satt bara ett hjärta för tillgängligheten för det är svårt att få tid och dessa nummer man ska klicka på fungerar inte som de ska för andra gången nu. Igår när jag ringde och försökte klicka på nummer ett så gick det inte utan jag fick ta den nästa som blev en senare tid. Sen när jag kommer fram så upplever jag igen en snorkig kvinna som som svarar i telefon och det är ff. inte bra.)