Närhälsan Dals-Ed vårdcentral, Ed

Om Närhälsan Dals-Ed vårdcentral, Ed

Välkommen till vår vårdcentral som erbjuder läkarmottagning, distriktssköterskemottagning samt sköterskor med specialistkompentens inom diabetes, hjärta-kärl, astma, Vi har Distriktssköterskemottagning och barnavårdcentral på familjecentralen Piggelin. Vi har även kurator, leg. psykoterapeut och medicinsk fotvårdare. Närhälsan Dals-Ed vårdcentral använder Callme för att organisera telefonkön. Det innebär att en telefonsvarare tar emot samtalet och du kan via knappval ange ditt ärende. Du har också möjlighet att tala in ett meddelande. Vi kontaktar dig samma dag. Vi samverkar även med mödravård, ungdomsmottagning och rehab.

Verksamhetschef:
Lena Örtengren 010-4416375.
Mobilnr: 070-3672510

På kvällar och helger hänvisar vi patienter med akuta sjukdomstillstånd till Jourcentralen Dalslands sjukhus tel 010-4416750

Lista dig hos Närhälsan Dals-Ed vårdcentral, Ed

Storgatan 7A, 668 30, Ed - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 08:00 - 16:30
  • Torsdag - Fredag 08:00 - 16:30
  • Måndag - Tisdag 08:00 - 16:30
  • Torsdag - Fredag 08:00 - 16:30
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Provtagningsverksamhet, öppen vård