Vårdcentralen Drottninghög

Om Vårdcentralen Drottninghög

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan även få de vanligaste vaccinationerna hos oss, till exempel mot influensa.

Om du behöver hälso- och sjukvård av någon annan än oss hjälper vi dig vidare. All vår personal är utbildad i HBTQ-frågor och vårdcentralen är HBTQ-certifierad.

Blåkullagatan 11 C, Helsingborg - visa på karta
Artrosskola, Dietist, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kardiologi, Kuratorsverksamhet, Livsstilsmottagning, primärvård, Primärvårdsrehabilitering, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Vaccinationsverksamhet, Äldrevårdsmottagning, primärvård