Öppet måndag från 08:00

Djursholms Husläkarmottagning

Gudmundvägen 9,DJURSHOLM

Djursholms Husläkarmottagning

Vi har en godkänd Astma/KOL-mottagning. För mer information läs på nedanstående länk: https://www.1177.se/stockholm/sa-fungerar-varden/varden-i-stockholms-lan/hjalp-att-valja-mottagning/astma-kol-mottagning-i-stockholms-lan/
Läkarmottagning (Endast bokade tider)
Ring 08 -587 543 13 för tidsbokning

När vårdcentralen är stängd

Husläkarjouren är öppen helgfria vardagar kl 17-22 och helger kl 08 -22.
Adress: Storgatan 164, Täby
Telefon. 08 - 792 15 10

Psykosocialt stöd barn och unga (0-17år)
Vår barnpsykolog med uppdrag att behandla lindrig - måttlig psykisk ohälsa. Ring 08 - 587 543 13 för tidsbokning. För mer information: : https://vardcentraler.sll.se/hitta-vardcentral/djursholm/#!vi-erbjuder/psykosocialt-stod-barn-och-unga

Sköterskemottagning (endast bokade tider)
Ring 08 - 587 543 13 för tidsbokning

Vi har en godkänd Äldremottagning. För mer information läs på Region Stockholm på nedanstående länk: https://www.1177.se/Stockholm/sa-fungerar-varden/varden-i-stockholms-lan/vard-nara-dig/vard-for-aldre/

Informationen uppdaterades 08:03 - 20 apr, 2021