Neptunuskliniken, Varberg

Om Neptunuskliniken, Varberg

Neptunuskliniken är en verksamhet i Praktikertjänst AB som ingår i Vårdval Halland. Vi har två mottagningar, båda belägna i Varbergs centrum. Neptunusklinikens målsättning är att erbjuda dig och din familj lättillgänglig hälso- och sjukvård med hög kvalitet.

Vi har både planerad och akut mottagning dagtid kl 8-17.

Därutöver har vi jouröppet för akuta läkarbesök på mottagningen i hamnen, för våra listade patienter: Vardagar kl 17-19 samt lördag, söndag och helgdagar kl 10-16.

Lista dig hos Neptunuskliniken, Varberg

Sjöallén 12, Varberg - visa på karta
  • Måndag - Fredag 17:00 - 18:00 akut/jour tel.
  • Lördag - Söndag 10:00 - 15:00 akut/jour tel.
  • Lördag - Söndag 10:00 - 16:00 akut jourmott.
Husläkare / vårdcentral

Neptunuskliniken, Varberg

08:20 - 10 nov, 2017

10:41 - 24 jul, 2016 skrev:

Otroligt bra. Varit på flera besök med våra barn. Kan verkligen rekommendera. Vänliga. Kunniga. Helgöppet. Fina lokaler. Bara toppen. Tack.

19:57 - 23 mar, 2014 skrev:

Jag har Lars och Thomas som mina läkare/ psykolog. Är mycket nöjd med detta.