Södra Älvsborgs Sjukhus SÄS - Borås, Borås

Om Södra Älvsborgs Sjukhus SÄS - Borås, Borås

Representerar det folkliga begreppet SÄS Borås dvs verksamheten på Brämhultsvägen 53

Brämhultsvägen 53, 501 82, Borås, Ingång 1, Plan 3 - visa på karta

Södra Älvsborgs Sjukhus SÄS - Borås, Borås

3,2

07:12 - 22 mar, 2019 skrev:

Gott bemötand, engagerad personal

09:37 - 24 feb, 2017 skrev:

Personalen helt fantastisk,men helt klart underbemannade. Svårt att placera patienter på rätt avdelning när det är så ont om platser.Min hustru fick byta avdelningar tre gånger en gång hamnade hon i ett data rum.För att korta väntetider på akuten fodras det framförallt mer personal,dom som arbetar är helt fantastiska. Så en uppmaning till sjukhusledningen ta väl hand om era duktiga läkare och sjuksköterskor,så dom inte behöver vård själva.(Ett lårbens brott som inte upptäcktes förrän efter nästan tre veckor då hade vi besökt akuten tre gånger)

3,0

05:45 - 20 okt, 2016

1,0

10:13 - 28 jun, 2016 skrev:

Kirurgmottagning.

09:24 - 09 feb, 2016 skrev:

Sjukhuset i Borås är bra, dem har en bra miljö dem ger en info för det man behöver.

3,8