Närhälsan Heimdal vårdcentral, Borås

Om Närhälsan Heimdal vårdcentral, Borås

Vad kan vi erbjuda dig? Din egen distriktsläkare. Du kan också få en egen distriktssköterska. Samtalsmottagning med Psykoterapeut/socionom. Mottagningar ledda av specialist-sköterska för dig som har diabetes, astma, KOL, allergier, hjärt-kärlsjukdom, demens, inkontinens eller vill ändra livsstil. För de små har vi BVC.
Vi har även vaccinationsmottagning, prickmottagning och infektionsmottagning.
Vårdcentralschef Sassa Koltsida telefon
0700-205905

Lista dig hos Närhälsan Heimdal vårdcentral, Borås

Stengärdsgatan 22, 503 34, Borås - visa på karta
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Provtagningsverksamhet, öppen vård

Närhälsan Heimdal vårdcentral, Borås

4,4

11:59 - 05 maj, 2020 skrev:

Jag ger Heimdals Vc Borås de allra bästa rekommendationer. Jag blir alltid trevligt bemött och omhändertagen. De ger mig trygghet. Vc är lätt att komma i kontakt med via telefon, rådgivning, prata med en sjuksköterska, tidsbokning/eller akuttid, träffa läkare, allt fungerar enkelt och bra.

11:24 - 02 maj, 2017

19:47 - 10 jan, 2017 skrev:

I en akut situation fick jag ett fantastiskt bemötande och professionell hjälp.

11:23 - 18 nov, 2016

2,0