4.77
Öppet, idag till 17:00

Citymottagningen hälsocentral

Nygatan 19B

Citymottagningen hälsocentral

Ingen tidsbokning via vår reception, tidsbokning ska utan undantag ske via distriktssköterska/telefonrådgivningen, tel 090-785 93 21 (återuppringningssystem). Vi har ingen drop-in till läkare, däremot beredskap för medicinska tillstånd som måste omhändertas utan dröjsmål.

Informationen uppdaterades 17:02 - 16 nov, 2020

Logga - Kry

4.77 / 5

17 sep, 2020 Staffan l. skrev:

Hej! Vill uppriktigt tacka för ett seriöst, kvalificerat, snabbt och trevligt bemötande av samtlig personal. Ha en trevlig helg det är ni värda! // Staffan

16 dec, 2017 Jan skrev:

Det bästa stället jag har varit på, vet vad jag talar om. .

14 dec, 2017 Linda skrev:

Ett särskilt gott bemötande vad gäller barn/ungdomar, helt ovärderligt! Snabbt omhändertagande i alla situationer.

14 dec, 2017 Kicki skrev:

28 okt, 2017 inger skrev: