Bräcke hälsocentral

Om Bräcke hälsocentral

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. När du blir skadad, sjuk eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss.

Lista dig hos Bräcke hälsocentral

• Torsdag 08:30 - 09:00 Sjukgymnastik
  • Torsdag 15:15 - 16:00 BVC Bräcke
Drop-in
  • Måndag - Fredag 08:30 - 10:30 Lättakut
Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Psykologverksamhet, barn och ungdom