Vårdcentralen Boxholm

Om Vårdcentralen Boxholm

Till vårdcentralen är alla välkomna - gammal som ung. Vi arbetar aktivt med hälsoförebyggande arbete och livsstilsfrågor för att främja hälsa. Prata gärna med någon av oss om du behöver hjälp med rökavvänjning, viktminskning eller andra livsstilsförändringar. Kom också gärna och besök vårt Hälsorum där du bland annat själv kan mäta ditt blodtryck.

För kontakt och mer information - se vårt utbud.

Receptionen och laboratoriet har lunchstängt mellan kl. 12.00-13.00.

Lista dig hos Vårdcentralen Boxholm

Postgatan 3A, Boxholm - visa på karta

Vårdcentralen Boxholm

14:07 - 02 dec, 2019 skrev:

Man känner sig mig väl omhändertagen på vårdcentralen i Boxholm. Mycket bra och duktig personal.

11:08 - 29 nov, 2017 skrev:

Mycket bra bemötande, och trevlig personal. Man känner sig välkommen!!

12:12 - 04 jan, 2016 skrev:

Mycket trevligt bemötande och mycket bra service! Mvh hostande Mats

07:22 - 13 maj, 2015 skrev:

Mycket bra personal,hjälpsamma och trevliga