4.25

Vårdcentral Läkarhuset Unicare Borlänge

Gyllehemsvägen 10, Borlänge

Vårdcentral Läkarhuset Unicare Borlänge

4.25
Vårdcentral med läkare, distriktssköterskor, barnhälsovård, provtagning, diabetes-, Astma/KOL-sköterska, KBT-terapeuter, Livsstilsmottagning, Barnmorskemottagning samt sjukgymnaster och arbetsterapeut.

Informationen uppdaterades 08:02 - 11 maj, 2021

4.25 / 5

3 jan, 2021 Anna B. skrev:

Jag har haft samma läkare sen hen började och är enormt tacksam över att ha hen som läkare, bryr sig verkligen om patienten, engagerad. KBT terapeuten som jag har är en fantastisk terapeut, brys sig, engagerad. Jag är tacksam över att ha mina "kontakter" här på VC i Gylle, Borlänge. Va rädd om dom. Byt ut alla staffetläkare och ta in fasta läkare.

16 feb, 2018 Siv skrev:

Jag har gått på Gylle vårdcentral en längre tid vid behov. ALDRIG samma läkare. Jag har helt tappat förtroende för läkarteamet. Även personalen vid telefonkontakt verkar stressade.Jag får en känsla av att "varför ringer du" Jag ringer INTE för att det är roligt,utan jag behöver rådgivning, Deras sjukgymnaster är helt underbara .Alltid får man träffa dem. De ger råd. och ör tillmötesgående.Och framför allt man får träffa samma person vid behov. Löftet om att få träffa samma läkare finns inte längre. Det goda ryktet som vårdcentralen haft är borta. Jag har inga konkreta förslag hur ni kan förbättra er ,har jag ej. Det står i eran policy för omdömen att inte lyfta fram en specifik grupp. Men övriga kanske kan lära sig från deras sätt att jobba.

16 nov, 2017 Kjell skrev:

Jag har en kronisk sjukdom och har haft tur att ha haft samma läkare i 5 år. Vi har en bra relation och jag är glad åt att "min" doktor lyssnar på mig. För att jag inte ska favorisera en enskild läkare så har jag fått bra vård av dom övriga läkarna också vid akuta besvär.

27 mar, 2017 Ingrid skrev:

Snabbt och proffsigt omhändertagande när jag behövde hjälp med ett skadat finger.

6 feb, 2017 Torbjörn skrev: