Öppet i morgon från 07:30

Distriktsrehabiliteringen Borgholm

Resedan 1, Borgholm

Distriktsrehabiliteringen Borgholm

Vi erbjuder arbetsterapi och fysioterapi/sjukgymnastik. Vi har även en behandlingsbassäng i våra lokaler i Borgholm. Till oss kan du söka om du har besvär från rörelse och stödjeorganen (muskler, leder, skelett och nerver) men även neurologiska sjukdomar, sjukdomar från andningsorganen och stressrelaterade besvär. Sjukgymnaster/fysioterapeuter utför undersökning, bedömning och behandling. Tillsammans sätter vi mål och hjälper dig att hitta dina egna resurser. Vi utför individuellt anpassad behandling, gruppbehandling rådgivning samt utformar individuellt anpassad träning. Du kan också besöka oss på vår digitala mottagning via video eller telefon. Syftet med behandlingen är att kunna leva ett aktivt och självständigt liv med bästa möjliga livskvalitet.

Informationen uppdaterades 16:06 - 16 okt, 2020

Logga - Kry