Borgholms hälsocentral

Om Borgholms hälsocentral

Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet.

Vårt mål är att se till hela dig som individ och att kunna erbjuda dig kontinuitet i form av en fast läkarkontakt. Vi har fokus på hälsa och utöver den vanliga sjukvården kan du även få hjälp med att ändra dina levnadsvanor.

Direktnummer till din läkare:

Sarah Strålenstam 0485-151 87
Sven Klefbäck 0485-151 78
Tobias Håkansson 0485-151 93
Åsa Björkman 0485-151 94

Tel tidsbokning/hjälpmedel distriktssköterska 0485-151 96.

Välkommen till oss!
Verksamhetschef Åke Åkesson

Lista dig hos Borgholms hälsocentral

Resedan 1, Borgholm - visa på karta
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Livsstilsmottagning, primärvård

Borgholms hälsocentral

10:34 - 04 dec, 2019 skrev:

Trevligt o vänligt bemötande.

15:52 - 16 sep, 2019

15:01 - 28 maj, 2019 skrev:

mycket bra bemötande,lugnande och proffsigt.

19:45 - 21 jul, 2018 skrev:

När vården och personal är som allra bäst! Overkligt fin service och bemötande som jag önskar att alla människor ska få som söker vård. Det är nästan så man vill få ett getingstick igen...

10:08 - 19 feb, 2018 skrev:

Åke med rehab team Anna Malin är ett riktigt dream team. Tack

10:07 - 18 okt, 2017 skrev:

Jag är 86 + och har anledning att ha ibland ha kontakt med Hälsocentralen. Mycket nöjd med både bemötande och vårdkvalitet. Det senaste projektet med Hälsosamtal är lovvärt för oss äldre. Hade den 17 okt hembesök av distr.sköterskan Elisabeth Nilsson som intervjuade oss (mej och hustru Birgitta, 82) vilket gav oss en känsla av att vara "noterade" och fick oss att känna trygghet i vår ambition att länge än bo kvar i vårt hus i Ekerums Golfby och klara oss själva.
Vi har lyssnat till Åke Åkessons information vid en sammankomst med SPF Seniorerna i Borgholm, en föredragning där han tedovisade sin ambition att Borgholm ska ha bästa tänkbara vård för oss äldre.
En ambition som verkar seriös och inte bara ord.
Vi är glada över att få känna oss omhändertagna av Borgholms Hälsocentral och dess fina personal!

4,2