Närhälsan Fristad vårdcentral, Borås

Om Närhälsan Fristad vårdcentral, Borås

Välkommen till oss!
Vi har en stabil bemanning med lång yrkeserfarenhet, vilket innebär kontinuitet och kvalitet för dig som patient.
Vårt arbete präglas av en helhetssyn på människan och teamarbete.
Mia Tiensuu
Vårdcentralchef

Lista dig hos Närhälsan Fristad vårdcentral, Borås

Tärnavägen 6, 513 33, Fristad - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 Telefonrådgivn
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Provtagningsverksamhet, öppen vård