Närhälsan Dalsjöfors vårdcentral, Dalsjöfors

Om Närhälsan Dalsjöfors vårdcentral, Dalsjöfors

Välkommen till oss!
Dalsjöfors vårdcentral skall vara ett naturligt förstahandsval för invånarna i Dalsjöfors med omnejd. Enheten präglas av en mycket god tillgänglighet och ett gott bemötande. Vi har en stabil bemanning med lång yrkesenfarenhet. Vår uppgift är att skapa största möjliga trygghet hos den befolkning som valt oss som vårdgivare.
Vårdcentralschef Paula Olofsson Lindberg, 070-082 59 26.

Lista dig hos Närhälsan Dalsjöfors vårdcentral, Dalsjöfors

Uppegårdsgatan 2, 516 34, Dalsjöfors - visa på karta