Om Capio Hälsocentral Bomhus

Drop-in
Barnavårdscentral / BVC, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

3,2

16:00 - 04 okt, 2016 skrev:

Felaktig information...... drop-in mellan 13.00-16.00? Kom dit 15.30 och fick till svar att det var fullbokat, tycker i så fall att ni kan upplysa om att komma i tid då det kan bli fullt.

1,5

11:57 - 25 feb, 2016 skrev:

Bättre kan det inte bli .förändringar måste ju ske men som patient känns det att intrigeteten är på topp spelar ingen roll vem man går till känns det bra för mig är ju Dr Maud något alldeles extra det är nog personkemin men vården är på topp hos er. Kanske ett litet tipps en liten kaffemaskin det ökar värmen det finns ju nu överallt bara en tanke från mig . Vården är ju huvudsak och där kan ni verkligen sträcka på er alla är lika bra . Bra jobbat Capio
Jag måste ge en extra ros till reception verkligen alla stjärnor man kan få har varit på många ställen i mitt liv generellt är det bra men ni har pärlor som glimmar i er reception