Närhälsan Bollebygd vårdcentral, Bollebygd

Om Närhälsan Bollebygd vårdcentral, Bollebygd

Hos oss arbetar distriktsläkare, distriktssköterskor och undersköterskor med blodtryck, astma/KOL, livsstil/hälsoinformation, inkontinens, bensår och vaccinationer. Vi har även psykoterapeut liksom BVC, laboratorium och sekretariat samt äldresjuksköterska. Verksamhetschef är Eva Johansson.

Lista dig hos Närhälsan Bollebygd vårdcentral, Bollebygd

Gästgivarevägen 8, 517 36, Bollebygd - visa på karta
Parfymfri mottagning.
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Provtagningsverksamhet, öppen vård