Öppet måndag från 08:00

Ekeby Vårdcentral

Storgatan 46, Ekeby

Ekeby Vårdcentral

Välkommen till Achima Care, Ekeby vårdcentral! Vi erbjuder en mångfald av tjänster för att tillgodose våra patienters önskemål. Vårt mål är att vara flexibla och ge dig god tillgänglighet till vård av bra kvalitet med ett trevligt bemötande. Vi kan erbjuda besök hos familjeläkare, distriktssköterska, sjukgymnast och arbetsterapeut. Vi har en kurator som arbetar med stödjande samtal och det finns specialinriktade mottagningar för diabetes och vikt. I anslutning till vårdcentralen finns Familjecentralen och vår Barnavårdcentral tel: 042-406 09 33.

Informationen uppdaterades 09:19 - 17 feb, 2021