Bjurholms hälsocentral

Bjurholm

Dagtid är det hit du vänder dig med frågor som rör din hälsa. Det gäller för dig som är sjuk, vill ha stöd som förälder eller förändra din livsstil.

Använd gärna våra e-tjänster när du kontaktar oss. När du ringer oss för rådgivning och bedömning får du förslag på en tid då vi ringer upp dig.

Alla landstingets hälsocentraler är godkända av Hälsoval Västerbotten. Hälsovalet innebär att du själv kan välja hälsocentral. Du hittar information om hur du väljer i länken nedan, Så väljer du mottagning.

Har du frågor under kvällar och helger ringer du 1177.

Blir du akut sjuk eller allvarligt skadad ringer du 112.

För närvarande samarbetar Bjurholm och Vännäs med gemensam barnavårdscentral och mödravårdscentral i Vännäs. Under relaterade länkar hittar du kontaktuppgifter till Vännäs hälsocentral.

Lista dig hos Bjurholms hälsocentral

Storgatan 16 - visa på karta