Nötkärnan Friskväderstorget Vårdcentral och BVC, Biskopsgården

Om Nötkärnan Friskväderstorget Vårdcentral och BVC, Biskopsgården

Friskväderstorget Vårdcentral och BVC har funnits sedan 2009-10-01. Vi som arbetar här är distriktsläkare, distriktssköterskor (astma, diabetes och KOL), mottagningssköterskor, BVC-sköterskor och läkarsekreterare.

Om du blir akut sjuk på kvällar och helger får du hjälp av Hisingsakuten på Brämaregårdens Vårdcentral. De har öppet vardagar kl 17.00-22.00. Lördag, söndag och helgdag kl 10.00-16.00. Patientavgiften för ett läkarbesök på Hisingsakuten är 100 kr om du är listad på Friskväderstorget Vårdcentral och BVC.

Lista dig hos Nötkärnan Friskväderstorget Vårdcentral och BVC, Biskopsgården

Friskväderstorget 8, 418 38, Göteborg - visa på karta