Närhälsan Mösseberg vårdcentral, Falköping

Om Närhälsan Mösseberg vårdcentral, Falköping

Här finns mycket kompetens under ett och samma tak. Med ett gemensamt mål, Din hälsa.
Akuta tider dagligen via telefonbokning. Sjuksköterskeledda specialistmottagningar inom infektionssjukvård, astma/KOL, blodtryck, diabetes, inkontinens och bensår.
Övriga verksamheter som finns är BVC, dietist, fotvård, kurator/psykolog, rehabkoordinator, sjukgymnastik, arbetsterapeut, ungdomsmottagning, mödrahälsovård.
Verksamhetschef Eva-Lisa Karlsson 0515-878 41

2,0

18:33 - 24 apr, 2017 skrev:

Bästa närhälsan.

19:01 - 05 nov, 2016 skrev:

Fantastisk! Ja, jag har varit listad där sedan 1997. Personalen är vänliga, hjälpsamma och tillmötesgående.