Bergnäsets hälsocentral

Om Bergnäsets hälsocentral

Välkommen till oss på Bergnäsets hälsocentral, Hos oss arbetar professionell personal med mångårig erfarenhet och hög kompetens med din hälsa. Vi är en komplett hälsocentral som tar hand om dig i livets alla olika skeenden. Hos oss finns även en länsövergripande Kompetensenhet för utbildningsläkare. Välkommen in på vår hemsida för att se vilka vi är och hur du kan komma i kontakt med oss.

Lista dig hos Bergnäsets hälsocentral

Producentvägen 10, Luleå - visa på karta
Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Livsstilsmottagning, primärvård, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Sjukvårdsrådgivning, Vaccinationsverksamhet, Öppenvårdsapotek