Capio Vårdcentral Berga, Linköping

Om Capio Vårdcentral Berga, Linköping

Capio vårdcentral Berga är en privat vårdcentral i Linköping som drivs på uppdrag av Region Östergötland.

Lista dig hos Capio Vårdcentral Berga, Linköping

Söderleden 35-37, Linköping - visa på karta

Capio Vårdcentral Berga, Linköping

14:38 - 16 okt, 2019 skrev:

Ringde idag angående ett läkarintyg och journalanteckningar. Ringdes upp i tid, dock möttes jag av en ohjälpsam sjuksköterska/undersköterska med otrevlig ton. Vården i sig har varit bra under tiden jag varit skriven där, men bemötandet idag drar ner betyget rejält.