Öppet, idag till 16:30

Berga hälsocentral

Rimsmedsvägen 21, Kalmar

Berga hälsocentral

Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Hos oss arbetar distriktsläkare, sjuksköterskor, distriktssköterskor, undersköterskor, och läkarsekreterare. Vi har specialistmottagningar, där våra sjuksköterskor arbetar inom områdena astma/KOL, diabetes, demens, blodtryck, hjärta/kärl, sårvård och vaccinationer för bland annat utlandsresor. Vi har en livsstilsmottagning där vi erbjuder patienter stöd och utbildning i livsstilsförändringar när det gäller kost, vikt, motion, alkohol och rökning. Vi har också en samverkanskoordinator som fungerar som en länk mellan läkare, den sjukskrivna och försäkringskassan. Välkommen till oss! Verksamhetschef Maria Rundgren

Informationen uppdaterades 09:03 - 27 okt, 2020

Logga - Kry

5 / 5

11 dec, 2019 Kjell N. skrev:

Alltid lika trevliga och sakliga, vad än besöket gäller

11 nov, 2019 Christina A. skrev:

Fick en mycket bra, noggrann hälsoundersökning, som hjälpte mig att kunna få en bättre livskvalité .

Måndag - Torsdag : 08:00 - 16:30
Fredag : 08:00 - 15:00