Norrlidens hälsocentral

Om Norrlidens hälsocentral

Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vårt mål är att se till hela dig som individ och att kunna erbjuda dig kontinuitet i form av en fast läkarkontakt. Vi har fokus på hälsa och utöver den vanliga sjukvården kan du även få hjälp med att ändra dina levnadsvanor.

Vi arbetar alltid för att du ska få bästa möjliga vård utifrån dina behov.

Välkommen till oss!
Verksamhetschef Katarina Jervelind

Lista dig hos Norrlidens hälsocentral

Två Bröders väg 1, Kalmar - visa på karta
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Livsstilsmottagning, primärvård

Norrlidens hälsocentral

3,6

11:23 - 25 nov, 2019 skrev:

Alltid trevligt och proffsigt bemötande.

3,8

20:44 - 12 nov, 2017

2,5

13:23 - 12 nov, 2017

10:02 - 28 dec, 2016 skrev:

Trevlig och hjälpsam personal. Fick snabb tid och väldigt bra hjälp av både sköterskor och läkare.

09:49 - 14 sep, 2016

1,5