Närhälsan Bengtsfors vårdcentral, Bengtsfors

Om Närhälsan Bengtsfors vårdcentral, Bengtsfors

Vi erbjuder hög tillgänglighet på Närhälsan Bengtsfors vårdcentral. Sjuksköterska finns tillgänglig på telefon 010-4416310 vardagar kl 08:00-17:00 för rådfrågning och tidsbokning till läkare samt för bokning av telefontid.
Vi använder TeleQ för att ta hand om alla telefonsamtal. Detta innebär att en telefonsvarare tar emot ditt samtal. Du kan via knappval ange ditt ärende. Du kan också tala in ett meddelande. Vi kontaktar dig samma dag.
Vi erbjuder förutom distriktsläkare, specialistsköterskor (diabetes, hjärta-kärl, astma/KOL, demens och psykiatri), distriktssköterskor med BVC, fotvårdsspecialist samt kurator. Vi har nära samarbete med mödravårdscentral, ungdomsmottagning, sjukgymnastik och arbetsterapi.
Vårdcentralschef Eva Torger Malvila, 010-4416306, 0727-409230.

Vid akuta ärenden kvällar och helger hänvisar vi till Jourcentralen Dalslands sjukhus, bokas via 1177 eller 010-4416750.

Lista dig hos Närhälsan Bengtsfors vårdcentral, Bengtsfors

Storgatan 7, 666 30, Bengtsfors - visa på karta