Närhälsan Olskroken vårdcentral, Göteborg

Om Närhälsan Olskroken vårdcentral, Göteborg

Vi på Närhälsan vårdcentralen Olskroken tar emot människor i alla åldrar. Våra ledord är bra tillgänglighet, förstklassig sjukvård, gott omhändertagande och nöjda patienter. Verksamhetschef Ulrica Sand-Höglund Närhälsan vårdcentralen Olskroken, DIN vårdcentral Diabetesmottagning Astma/KOL-mottagning Bokade tider för vaccination kl 8.00 - 16.30. Tidsbokning för enskilt malariarecept (ingen drop in). När mottagningen har stängt hänvisas till Jourcentralen Gamlestaden, hållplats Gamlestadstorget.

Lista dig hos Närhälsan Olskroken vårdcentral, Göteborg

Redbergsvägen 6, 416 65, Göteborg - visa på karta
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Provtagningsverksamhet, öppen vård

Närhälsan Olskroken vårdcentral, Göteborg

14:37 - 13 sep, 2018 skrev:

Vårdcentralens telefonrådgivning var till stor hjälp och resulterade i ett besök direkt. Mottagandet på plats var det bästa redan i receptionen. Av de 5 i personalen som efter att ha undersökt och plåstrat om mig, hjälpte mig vidare till akuten med en remiss, fick jag lugnt, kunnigt och klokt bemötande. Det kunde inte ha varit bättre! (Kanske bara lite gladare väntrum?)