Arvidsjaurs hälsocentral

Om Arvidsjaurs hälsocentral

Hälsocentralen har förutom läkarmottagning, distriktssköterskemottagning med barnmorska, sjukgymnastik, arbetsterapi, beteendevetare, fotvård, BVC, MVC, en dygnet runt verksamhet med obs-avdelning, ambulans och jourverksamhet.
Vi har en god kompetens inom olika områden vilket gör att vi kan ge dig ett professionellt omhändertagande och ett bra bemötande året runt. Du ska alltid känna dig välkommen till oss om du behöver vår hjälp. Telefonnummer till jourtelefon (akuta ärenden) 0960-575 01.

Lista dig hos Arvidsjaurs hälsocentral

Sjukstugegatan 3, 933 83 Arvidsjaur - visa på karta
Besök till patienter på avdelning 2 välkomnas dygnet runt. Tack för att du kommer doftfri.
Barnmorskemottagning, Dietist, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Medicinsk fotvård