Arjeplogs hälsocentral

Om Arjeplogs hälsocentral

Hos oss finner du olika yrkeskategorier under samma tak. Vi har god kompetens och lång erfarenhet inom olika områden vilket gör att vi kan ge dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande dygnet runt. Utöver specialistläkare i allmänmedicin har vi distriktssköterskor, ambulanssjuksköterskor, mottagningssköterskor, barnmorska (BVC och MVC), sjukgymnast, arbetsterapeut, fotvårdare och beteendevetare. Vi arbetar aktivt med egenvård och kan bistå dig om du vill gå ner i vikt, sluta röka, hantera stress eller få råd om kost och motion.

Lista dig hos Arjeplogs hälsocentral

Dr Wallqvist väg 3, Arjeplog - visa på karta
Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Medicinsk fotvård