Cederkliniken

Om Cederkliniken

För dig som är listad på Cederkliniken och har symtom på luftvägsinfektion erbjuder vi PCR-provtagning avseende COVID-19. Provet påvisar pågående infektion med COVID-19, inte immunitet. Provet tas som pinnprov i svalget och från bakre näsväggen.

Drop-In utan tidsbokning måndag till torsdag mellan klockan 13.00 och 14.00.

Provtagningen sker via Cederklinikens Lättakutentré på Prästgårdsgatan 55B. Dörren är låst, vänligen köa enligt anvisning vid cykelstället och håll avstånd i kön!
_________________________________________________

Du är välkommen att kontakta oss digitalt direkt via nedanstående länk:

Alla mottagningar utom Lättakuten har tidsbokning. Välkommen att boka en tid!
På Cederklinikens lättakut är du välkommen utan tidsbokning måndag-fredag 9.00-11.30. Här kan du söka för 12 olika enklare åkommor där du haft besvär i max två veckor. Se vår hemsida www.cederkliniken.se för mer information om vad du kan söka för på Lättakuten.

Lista dig hos Cederkliniken

Västergatan 5C Huvudentre., Prästgårdsgatan 55B Lättakuten. - visa på karta
  • Måndag - Fredag 09:00 - 11:30 Lättakuten
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Cederkliniken

4,4

11:01 - 12 mar, 2018 skrev:

Det är oförklarligt varför det inte går att nå denna vårdcentral AKUT per telefon.
Det är dålig service mot vårdtagare.

1,0

11:35 - 01 mar, 2017 skrev:

Kan bara hylla cederkliniken. Har alltid haft proffsigt bemötande och personalen bryr sig verkligen.

06:35 - 02 sep, 2016

11:39 - 04 nov, 2015 skrev:

Fortfarande håller det omdöme jag gav Cederkliniken 2013.Har 2014 och 2015 haft mer kontakt med kliniken alla jag haft att göra med har varit fantastiska på alla sätt.Alltid bra bemötande och in-
formation.

09:30 - 24 feb, 2015 skrev:

mycke bra skötersker läkare,mycke bra mottagning när man kommer.tack för är finns..

11:12 - 20 feb, 2014 skrev:

Väldigt bra och trevliga. Dock känns det som många läkare är stressade vilket är lite tråkigt.

05:59 - 18 nov, 2013

23:07 - 20 okt, 2013 skrev:

Lite svårt att få läkartider men för övrigt har Cederkliniken världens bästa barnmorska Ann-Charlotte, världens bästa doktor Kristina B o världens bästa BVC-sköterska Anna! Trevliga, lyhörda o ni bryr er om oss patienter o hör vad vi säger. O alla andra är säkert också jättebra men de vet jag inte så mkt om. Är jättenöjd!
Mvh Annika E

16:22 - 02 okt, 2013 skrev:

Du är proffsig, rak och med stor kunskap! Tack för mitt senaste besök! Peter

18:00 - 07 jul, 2013 skrev:

Jag har alltid blivit uppringd på angiven tid.Då blivit
mycket bra bemött,fått snabb tid när sjuksköt. be-
dömt mitt ärende.Vid besöket blivit bra bemött från betalning,lab. till läkarbesöket.Alltid fått svar på prover och ev.us. brev eller telefonledes.
Har bara positiva erfarenheter av Cederkliniken.