Capio Läkarhus Angered, Angered

Om Capio Läkarhus Angered, Angered

Här finns specialister inom allmänmedicin, barnläkare, BVC, distriktssköterska, mottagning för dig med diabetes, hypertoni, astma eller KOL och psykolog. Vi erbjuder också vaccinationer och hälsokontroller.

Du kan boka tid via telefon eller 1177 e-tjänster. Du kan få akuttider till vårdpersonal samma dag.

Lista dig hos Capio Läkarhus Angered, Angered

Kultivatorgatan 3, 424 65, Angered - visa på karta

Capio Läkarhus Angered, Angered

4,4

17:23 - 11 dec, 2016 skrev:

Alltid ett trevligt bemötande,bra med telefonbokning med sjuksköterska om man jobbar att det finns allternativ för uppringning.

15:50 - 06 dec, 2016 skrev:

Jag är mycket nöjd. Trevligt bemötande. Personalen är underbar.

11:36 - 18 feb, 2015 skrev:

Har varit där flera gånger både med barnen och för egen del och blivit väl bemött av all personal. En gång hjälpte sköterskan i receptionen mig då jag slapp vänta på läkare.

08:10 - 29 okt, 2013 skrev:

Träffade ett tag sedan en sjuksköterska hos er som var otrevligt i sitt bemötande. Skulle ha hjälp med ett sår efter op. Som det kom sårvätska ur. Hon ville inte att jag skulle träffa en läkare fast både jag och min sambo ansåg att det hade varit det bästa. Fick inget förtroende för den sköterska som inte ens var trevlig i tonen mot oss.Fick senare under en helg söka akut och fick antibiotika utskriven utan problem. Varje gång jag kommer till Angereds Läkarhus hoppas jag att jag inte träffar på denna sköterska. Övrigt är jag nöjd med både läkare och sköterskorna. Får lätt hjälp.

3,0