Närhälsan Angered vårdcentral, Angered

Närhälsan Angered vårdcentral

, Angered

Halmtorget 1, 424 65, Angered, 42465 Angered

Vaccination mot covid-19 för dig som är över 80 år finns nu tider att boka på vår hemsida alternativt kontakta oss via telefon. Nu kan du se dina kallelser direkt i mobilen. Logga in på 1177.se, gå till inställningar och välj att i första hand få din information digitalt samt godkänn avisering och delning. Då kommer vården att skicka dina kallelser digitalt, när det är möjligt. Senast ändrad 2024-03-14

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda Dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande. Utöver distriktsläkare har vi distriktssköterskor, diabetessköterskor, inkontinenssköterska, astmasköterska, rådgivande sjuksköterskor, laboratoriepersonal, psykologer, kuratorer, samt medicinsk fotvård. Vi har även ett tätt samarbete med primärvårdsrehab, Försäkringskassa och socialtjänsten. Vid sjukdom kvällar och helger hänvisar vi till Närhälsan Gamlestadstorget jourcentral som finns i samma lokaler som VC Gamlestadstorget vid Gamlestadvägen 4. Verksamhetschef Cathrine Lyrbring, 0722-031334

Informationen uppdaterades 08:26 - 14 mar, 2024

16 feb, 2021

Ej Kompetenta slarviga personal, ssk hade munskyddet UNDER hakan och skulle ta bort operations plåstret UTAN handskar!!!!

11 jun, 2019

Det som var bra är: bemötande, professional personal, vårdkvalitet, kunskap o.s.v.

9 jul, 2017

27 jan, 2014

Att när man ringer o beställer tid , kunna om möjligt få tid hos " sin" läkare, fantastisk labb personal o receptions personal. Tack för att ni finns

1 jan, 2014

Här kan du se omdömen som Närhälsan Angered vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Allmänmedicin, Vaccination mot covid-19, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Vårdcentral (BT)