Närhälsan Angered vårdcentral, Angered

Om Närhälsan Angered vårdcentral, Angered

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda Dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande.Utöver distriktsläkare har vi distriktssköterskor, diabetessköterskor, inkontinenssköterska, astmasköterska, rådgivande sjuksköterskor, laboratoriepersonal, psykologer, kuratorer, samt medicinsk fotvård. Vi har även ett tätt samarbete med primärvårdsrehab, Försäkringskassa och socialtjänsten. Vid sjukdom kvällar och helger hänvisar vi till Jourmottagningen Gamlestadstorget som finns i samma lokaler som VC Gamlestadstorget vid Gamlestadvägen 4. Verksamhetschef Ann Martinius tele:0702-830345

Lista dig hos Närhälsan Angered vårdcentral, Angered

Halmtorget 1, 424 65, Angered, bottenvåningen - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 07:30 - 19:00 17-19 bokade besök
Husläkare / vårdcentral, Provtagningsverksamhet, öppen vård

Närhälsan Angered vårdcentral, Angered

4,2

22:15 - 11 jun, 2019 skrev:

Det som var bra är: bemötande, professional personal, vårdkvalitet, kunskap o.s.v.

16:37 - 09 jul, 2017

3,0

07:08 - 27 jan, 2014 skrev:

Att när man ringer o beställer tid , kunna om möjligt få tid hos " sin" läkare, fantastisk labb personal o receptions personal. Tack för att ni finns

09:12 - 01 jan, 2014