Aneby vårdcentral

Storgatan 29, Aneby

Aneby vårdcentral

På Aneby vårdcentral kan du välja fast läkarkontakt hos specialist i allmänmedicin. Vi har välutbildad och erfaren personal som erbjuder sedvanliga hälso- och sjukvårdstjänster, resevaccination. Vi tar emot barn och vuxna som är sjuka och behöver råd eller vård. Du kan ringa dygnet runt. När vårdcentralen är stängd kopplas du automatiskt till en jourmottagning. Vi arbetar förebyggande och erbjuder hälso- och livsstilsrådgivning. Du kan även få hjälp med remisser till specialistvård, rehabilitering och uppföljning.

Informationen uppdaterades 17:02 - 11 nov, 2020

Logga - Kry